Selskabslokale

Udlejningsbestemmelser og krav

Selskabslokalet er af brandmyndighederne godkendt til max. 50 personer.

 

Ved lejemålets begyndelse:

Pkt. 1 Selskabslokalet kan kun lejes af beboere i Store Hus

Pkt. 2 Udlejningen omfatter selskabslokalet, dets inventar, hvidevarer, elektronik, service m.v.

Pkt. 3 Du er som lejer forpligtet til at være til stede, mens selskabslokalet benyttes og er ansvarlig for, at bestemmelserne om leje af selskabslokalet samt husordenen overholdes. Overholdes dette ikke fra din side, fratages du muligheden for at leje selskabslokalet i to år

Pkt. 4 Adgang til selskabslokalet sker ved aktivering af nøglebrik på Ejendomskontoret.

Pkt. 5 Ved lejeperiodens begyndelse overtages selskabslokalet i rengjort stand. Hvis du erfarer mangler (f.eks. ringe rengøring, manglende service), så skriv via app eller mail til Ejendomskontoret med det samme; gerne med billeddokumentation.

Pkt. 6 Du er som lejer erstatningspligtig for alle skader på service, elektronisk, inventar og bygningsdele forårsaget i lejeperioden. Vær opmærksom på at løfte bordene, når de rokeres rundt. Erstatningsbeløbet modregnes i depositum og evt. merudgift afregnes med Ejendomskontoret.

Pkt. 7 Rygning i selskabslokalet er ikke tilladt. Rygning skal ske udendørs.

Pkt. 8 Anvendelse af søm, skruer, tegnestifter og lign. på inventar og bygningsdele er ikke tilladt.

Pkt. 9 Der må ikke benyttes andet end det i selskabslokalet installerede musikanlæg inkl. mikrofon. Det er muligt at tilslutte via AUX og Bluetooth. Der forefindes en projektor, som kan tilsluttes via HDMI.

Pkt. 10 Sang skal ske under hensyntagen til omgivelserne. Når der spilles musik, skal vinduerne være lukkede.

Pkt. 11 Tag hensyn til de omkringboende. Der må ikke være støjende adfærd på de tilstødende arealer.

Pkt. 12 Gæsteparkering til selskabslokalet skal ske på de til Store Hus tilhørende parkeringspladser; vær opmærksom på gældende parkeringsregler.

 

Inden lejeperiodens afslutning:

Pkt. 1 Du skal efterlade selskabslokalet ryddet og rengjort. Opvaskemaskinerne skal være tømt. Affald skal sorteres efter gældende regler.

Pkt. 2 Du skal sætte eventuelt ituslået service og beskadiget inventar frem i køkkenet, så der er mulighed for hurtig kontrol.

Pkt. 3 Du skal huske at efterse, at alle maskiner (undtagen køleskab/fryser i køkkenet) og lys er slukket, at alle vinduer er lukkede, og at døre er aflåste, når selskabslokalet forlades.

Pkt. 4 Det er vigtigt, at gulvet bliver vasket med sæben i den lille flaske som ligger i skabet i garderoben.Hvis der bliver brugt forkert eller for meget sæbe, bliver gulvet klistret. Skal gulvet vaskes om, vil det være på lejers regning og trækkes i depositummet.

Pkt. 5 Ethvert tvivlsspørgsmål i forbindelse med manglende oprydning, rengøring, misligholdelse af inventar og service afgøres alene af Ejendomskontoret.

 

Efter lejeperioden:

Pkt. 1 Du får afregnet dit depositum indenfor 14 dage efter leje af lokalet.

Pkt. 2 Tilbagebetaling af depositum sker med eventuel modregning af udgifter til skader, manglende oprydning og/eller rengøring samt manglende inventar og/eller service. Hvis depositum ikke dækker kravet, vil du modtage en særskilt opkrævning for restbeløbet fra Ejendomskontoret.

 

Følgende skal selv medbringes:

  • Karklude og viskestykker
  • Køkkenrulle
  • Kaffe- og tefiltre
  • Duge og servietter

Læs også lejekontrakten og check inventarlisten grundigt, før du lejer selskabslokalet, sådan at misforståelser undgås.